Blev helgen vit? Svar nej!

I går hade vi möte angående Vemdalen (Nyår). Jag gick direkt ner till gurra efter jag ätit. Tog med mig en flaska rött. El coto hette den, Mkt gott vin må jag säga. Sen begav vi oss till staden. Vi skulle samlas vid jaber! Och sedan gå vidare till Paus, Det är en restuarang som vi skulle till. Det behövs en hel del planering inför resan. Mkt som måste vara klart! Vi kom fram till ganska mkt saker faktiskt, Även fast vi satt och drack bira och vissa rom å cola.!!! Mötet tog cirka 3 timmar. Mycket tid över efter vi var klara , Så vi drog vidare med våra härliga frackar. Det blev utgång, Självklart!!! Och det var en helt underrbar kväll asså. Galet bra!






/Jocke


Kommentarer
Postat av: Gustav

galet med **** som gav sååå mycket...

2008-12-14 @ 23:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0