Moget

Jaa, I går hade jag först träning klockan 19 till 20. Väldigt bra träning. Gick skit bra. Sedan åkte jag hem och tog det väldigt lugnt. mm skönt! Men sedan får man ett par mess. Det är fest. Ni vet sånna här studenter, Dom är riktiga monster. Galet. Men jag beslutade mig för att åka in, Nykter, Trött och tråkig.. Men det blev fest , det kan jag inte säga nåt i mot. Det var faktiskt väldigt trevligt.. Som tur blev det ganska lugnt ändå med tanke på att det var skola i dag. Men så blev min kväll.









/Jocke

Kommentarer
Postat av: robin fröström

Sv; Men mannen, jag kan ju inte ta kort med kameran om jag inte ser något. Klart att jag satte på mig ögonsnäckorna sedan :)

2008-12-03 @ 22:59:42
URL: http://www.stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0